FAQ

Kauppa

Ajanvaraus

Yhteystiedot

Laskutusasiaa

Pankeissa on otettu käyttöön Maksunsaajan tarkistus 9.10.2025 alkaen.

Pankeissa on otettu käyttöön Maksunsaajan tarkistus 9.10.2025 alkaen. Tämän myötä maksun yhteydessä tulee ilmoitus siitä, vastaako syöttämäsi maksunsaajan nimi todellista tilinomistajan nimeä.


Kun maksatte jäsenmaksujanne ja maksun saajana on Routa Sports Oy, pankki saattaa herjata, etteivät tilinumero ja saajan nimi täysin vastaa toisiaan. Alle on listattu eri vaihtoehtoja, miten voit toimia tilanteessa.

  • Jos laskusi tulevat sähköpostiin, laita laskuun maksunsaajan nimen kohdalle Ropo Suomi Oy.

  • Jos sinulla on e-lasku käytössä, muokkaa saapuneen laskun tietoihin maksunsaajan nimeksi Ropo Suomi Oy.

  • Voit myös hyväksyä e-laskun Routa Sports Oy nimellä herjauksesta huolimatta – lasku tulee kyllä perillä parin pankkipäivän kuluessa.


Suosittelemme siirtymään e-laskuun, mikäli et ole sitä vielä tilannut. Tällöin laskut eivät huku sähköpostiin eivätkä maksut viivästy.

  • Tilaa e-laskusopimus Routa Sports Oy -nimellä omassa verkkopankissasi, mutta vaihda maksunsaajan nimeksi Ropo Suomi Oy.


Jos laskujen maksamisen kanssa on vielä tämän jälkeen ongelmia, voit olla yhteydessä sähköpostilla laskutus@crossfitrouta.fi .